تجارت

ساخت وبلاگ

با توجه به گسترش استفاده از وسایل و دستگاه های دیجیتالی در قرن حاضر، اهمیت تعمیر آن ها بالاتر رفته است؛ چرا که با گذشت زمان و پس از مدتی استفاده از وسایلی نظیر کامپیوتر و پرینتر و غیره، راندمان کارکرد آن ها پایین تر آمده و نیاز به تعمیر لپ تاپ، کامپیوتر، پرینتر و وسایلی از این قبیل که در زندگی دیجیتالی اهمیت بسیار بالایی دارند، پیدا می کنیم. بنابراین یکی از خدمات پر درخواست در این حوزه، تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ می باشد.

لپ تاپ و کامپیوتر به یکی از ملزومات زندگی در عصر تکنولوژی تبدیل شده اند به طوری که اگر چند روز از آن ها استفاده نکنیم یا در استفاده آن ها دچار مشکل شویم، زندگی و ارتباط با جهان بیرون برایمان غیر ممکن می شود. به همین دلیل است که تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ و استفاده از آن ها در زندگی امروز اهمیت بسیار بالایی دارد.

اگرچه احتمال بروز مشکل در کامپیوترهای شرکتی و سیستم هایی که به صورت مداوم در حال استفاده هستند، بیشتر است؛ اما کامپیوتر و لپ تاپ هایی که دائما مورد استفاده نیستند یا به اصطلاح خانگی هستند و بیشتر کاربرد شخصی برای ذخیره اطلاعات دارند؛ بعد از مدتی ممکن است دچار اختلال در عملکرد شوند. اختلالاتی نظیر کندی در بالا آمدن ویندوز، کندی عملکرد نرم افزارهای نصب شده روی سیستم، پایین آمدن کیفیت عملکرد کارت گرافیک، هارد و مادربرد، از این دسته مشکلات هستند که برای فهمیدن علت و برطرف شدن آن ها، باید به سرویس و تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ خود بپردازید.

برای آن که مشکل سیستم شما به صورت تخصصی و کامل برطرف شود، بهتر است به مراکز تخصصی تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر مراجعه کنید. کارشناسان این مراکز با عیب یابی تخصصی مشکل به وجود آمده برای سیستم، پس از تصمیم گیری راجع به استراتژی تعمیر کامپیوتر یا لپ تاپ، در جهت تعمیر سیستم اقدام به عمل می آورند. استراتژی تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر بسته به این که اختلال در بخش نرم افزاری سیستم باشد یا سخت افزاری، و یا این که برای انجام تعمیر به تعویض قطعه نیاز است یا خیر، متنوع است. روشن است در هر یک از موارد ذکر شده، هزینه تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر نیز متفاوت خواهد بود.

اگر برای چاپ و پرینت مدارک خود از پرینتر استفاده می کنید، قطعا با اختلالات رایج آن آشنایی دارید. بسته به اینکه پرینتر شما لیزری است یا جوهرافشان، و این که خانگی است یا در اداره یا شرکت از آن استفاده می کنید؛ اختلالات و مشکلات آن و نحوه تعمیر پرینتر شما توسط تعمیرکار متفاوت خواهد بود.

در تعمیر پرینتر قبل ازهر چیز باید عیب یابی مشکل پیش آمده، به طور صحیح و تخصصی صورت گیرد. آشنایی و تسلط به بخش های مختلف پرینتر ها در امر عیب یابی به متخصصان تعمیر پرینتر کمک زیادی می کند. نحوه ی شارژ صحیح کارتریج پرینتر یا اتصال درست پرینتر به کامپیوتر برای پرینت مدارک، شناخت کاغذ های مناسب پرینتر و استفاده از آن ها و به طور کلی سرویس پرینتر توسط کارشناس، می تواند به طولانی تر شدن عمر پرینتر شما کمک کند.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 30 آذر 1399 ساعت: 16:50

برای نصب دوربین مدار بسته خودرو که مهم ترین عامل در هزینه و خرید دوربین خودرو می باشد باید مراحل زیر را بدانید.

مرحله اولچسباندن و متصل کردن دوربین خودرو به شیشه یا پشت آینه توسط پایه چسبی دوربین خودرو.

مرحله دومانتقال و مخفی کردن سیم دوربین از پشت پوشش سقف خودرو.

مرحله سومعبور دادن سیم از پوشش سقف به لایه پوششی کناره ها به سمت پایین.

مرحله چهارمعبور دادن سیم از کناره به سمت زیر داشبورد خودرو.

مرحله پنجممخفی کردن وانتقال سیم از زیر داشبورد خودرو به سمت جا فندکی خودرو.

مرحله ششموارد کردن شارژ دوربین خودرو داخل فندکی خودرو و شروع به کار دوربین.

به طور کلی مراحل نصب دوربین دنده عقب را می‌توان به سه مرحله تقسیم نمود:

  • نصب فیزیکی دوربین دنده عقب (روی سپر عقب و یا بالای پلاک خودرو)
  • سیم‌کشی برق دوربین دنده عقب.
  • ارتباط دوربین دنده عقب با مانیتور (صفحه نمایشگر) داخل کابین خودرو.

برای تغذیه و شارژ دوربین خودرو باید باطری یا دستگاهی کخ بتواند برق آن را تامین کند داشته باشید . یو پی اس یا برق اضطراری ، دستگاهی است که برای رساندن برق در مواقع ضروری استفاده می شود اما جایگزین آن در خودرو ، همان باتری خودرو است .

تفاوت باتری یو پی اس و باتری ماشین

باتری های مورد استفاده برای اتومبیل ها، اتوبوس ها و کامیون ها به باتری خودرویی معروف هستند.این مدل باتری ها طراحی و ساخته شده اند تا یک مقدار بسیار زیادی از جریان را برای یک مدت زمان بسیار کوتاه برای تامین قدرت استارت خودرو و روشن شدن اتوموبیل فراهم کنند.

هنگامی که موتور ماشین روشن و در حال کار است، دینام ماشین وظیفه تامین نیازهای برق خودرو را به عهده دارد و همچنین به سرعت شروع به شارژ باتری کرده تا به پتانسیل کامل برگرداند.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 208 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 21:43

قیمت دوربین مدار بسته در برند های مختلف

دوربین داهوا

داهوا از معتبر ترین برند های دوربین مدار بسته است و کیفیت محصولات آن بسیار زیاد است . همچنین در عین حال که تنوع بالایی دارد ، تکنولوژی به کار رفته در محصولات داهوا نیز بسیار پیشرفته است . اگر بخواهیم از قیمت دوربین داهوا بگوییم ، دوربین داهوا قیمت بالایی نسبت به دیگر برند ها دارد . لازم به ذکر است که نمی توان به تمامی محصولات ان در ایران دسترسی داشت . اما این دوربین ها کیفیت تصویر بالایی دارند و سیگنال های آنها قدرتمند است .

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن نیز مانند برند های دیگر معایب و مزایایی برای شما خواهد داشت . بیشترین تلاش هایک ویژن در راستای رضایت مندی مشتریان است و با بالا بردن کیفیت توانسته اند به این هدف دست یابند . دوتم دوربین هایک ویژن بسیار بالا است و تنوع محصولات زیادی دارد ، همچنین نصب آسان این دوربین باعث شده طرفداران بسیاری داشته باشد . قیمت دوربین هایک ویژن با توجه به کیفیت و تنوع زیاد به صرفه است و قیمت نرمالی دارد . این برند دارای پکیج های اقتصادی نیز می باشد که می توان با قیمتی مناسب آن ها را خریداری کرد تا از لحاظ بودجه ، خریدار به مشکل نخورد . محدود بودن مدل هایی از دوربین که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در این برند محدود می باشد و این یکی از ایرادات برند هایک ویژن است .

دوربین هایلوک

هایلوک برندی است که تولید کننده آن هایک ویژن است ، درواقع زیر مجموعه هایک ویژن محسوب می شود . چیزی که این برند را معروف کرده ، قیمت دوربین هایلوک است و همچنین کیفیت خوب محصولات که درصد کمی با محصولات شرکت مادر یعنی هایک ویژن تفاوت دارد اما نمی توان در پروزه های بزرگ از این دوربین استفاده کرد و مناسب آن ها نیست .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 20:18

استفاده از گوشی های موبایل در کنار امکانات و مزیت های فراوان، مشکلات خاص خود را نیز دارد. مشکلاتی که ما را به سوی تعمیرات گوشی موبایل سوق می دهند. این اختلالات می توانند دلایل مختلفی داشته باشند که به در ذیل به اختصار به برخی از آن ها می پردازیم.

یکی از متداول ترین دلایل مراجعه برای تعمیرات گوشی موبایل، کار نکردن صفحه نمایش در اثر ضربه به موبایل، افتادن یا پرتاب آن می باشد. ضربه های خارجی که به موبایل وارد می شوند، هم می توانند در عملکرد تاچ یا لمس صفحه نمایش خلل وارد کنند و هم باعث شکستگی صفحه نمایش و دوربین آن شوند. در صورت شکستگی صفحه نمایش، باید صفحه ال سی دی گوشی تعویض شود. در تعمیرات گوشی موبایل خود دقت کنید، گوشی را به تعمیرگاهی ببرید که از قطعات اورجینال استفاده می کند.

سوختن برد گوشی از دلایل دیگر مراجعه برای تعمیرات گوشی موبایل می باشد. برد گوشی اصلی ترین قطعه سخت افزاری در ساختمان موبایل است که سایر اجزاء و قطعات گوشی را به یک دیگر متصل می کند. سوختن برد گوشی دلایل متعددی می تواند داشته باشد. تحلیل عملکرد باتری، روشن نشدن و یا خاموش شدن ناگهانی گوشی در حین کار از نشانه های سوختن برد گوشی می باشند.

برد گوشی در اثر عوامل متعددی آسیب دیده و می سوزد. عواملی مثل آب خوردگی و ضربه خوردگی، شارژ کردن گوشی با استفاده از شارژر های غیر اصل و خاموش و راه اندازی مجدد گوشی در حین شارژ، از جمله عواملی است که در صورت رخ دادن پی در پی آن ها، به برد گوشی شما آسیب وارد نموده  و آن را نیامند تعمیرات گوشی موبایل می نماید. دانستن این عوامل و رعایت کردن آن ها عمر برد موبایل را بیشتر می کند.

سرویس لپ تاپ و گوشی هر چند وقت یک بار می تواند مانع بروز اختلالات عمیق در این دستگاه ها شود. زمان تمدید سرویس لپ تاپ به نظر کمپانی سازنده ی آن بستگی دارد؛ اما به طور میانگین بهتر است هر 2 یا 3 سال یک بار سرویس لپ تاپ به صورت کلی، و با تست نزم افزار و سخت افزار های موجود در آن، انجام شود.

اغلب براساس باوری غلط و عامیانه فکر می کنیم که تعمیر یا سرویس لپ تاپ، حتما باید در صورت عدم عملکرد اتفاق بیفتد؛ در صورتی که چنین نیست و سرویس لپ تاپ در زمان های مشخص، کمک می کند تا بفهمیم که سیستم ما دچار اختلال شده است یا خیر؟! اگر اختلالی در لپ تاپ وجود داشته باشد، در سرویس لپ تاپ توسط تعمیر کار، برطرف شود و اگر هم در سیستم اختلالی وجود نداشته باشد، سرویس لپ تاپ منجر به اطمینان خاطر ما خواهد شد.

در واقع به بیانی ساده سرویس لپ تاپ، چکاپی ساده و کامل از سیستم شماست. همانطور که انسان ها باید هر چند وقت یکبار چکاپ شوند و از سلامت خود مطمئن باشند، ربات ها، لپ تاپ و دستگاه های کامپیوتری نیز به این آزمایشات و چکاپ برای عملکرد بهینه نیاز دارند.

دیجی بان با ارائه خدمات تعمیرات گوشی موبایل و سرویس لپ تاپ در کنار شماست. برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری خود با digibaan.ir/ در ارتباط باشید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 17:51

یکی از انواع خدمات تعمیرات سخت افزاری، تعمیر موبایل در محل و تعمیر لپ تاپ در محل می باشد. این روش که از سوی مشتریان بسیار محبوب است، عبارت است از تعمیر تخصصی موبایل، لپ تاپ و یا سخت افزار ها، در محل و حضور مشتری می باشد. محبوبیت بالای این روش در میان مشتریان باعث شده است تا مراکز و تعمیرگاه های بسیاری این روش را در میان روش های تعمیری خود به مشتریان عرضه کنند.

در تعمیر موبایل در محل و تعمیر لپ تاپ در محل مشتری با تماس به کارشناس تعمیر، مشکل گوشی یا لپ تاپ خود را برای او مطرح می کند و از او می خواهد تا در زمانی مناسب به محل گفته شده توسط مشتری، برای تعمیر مراجعه کند. سپس کارشناس به همراه ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود، به مکان مورد نظر رفته و به تعمیر موبایل یا تعمیر لپ تاپ در محل می پردازد.

در این روش تعمیر نیز کارشناس پس از حضور در محل مشتری، ابتدا سعی در عیب یابی محصول نموده و پس از یافتن بخشی که دچار اختلال شده است، با ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود به تعمیر موبایل یا لپ تاپ می پردازد. اگر قطعه ای که دچار مشکل شده است، نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، کارشناس آن را جدا نموده و با خود می برد؛ و پس از تعمیر قطعه یا تعویض آن، در زمانی دیگر، برای اتصال به موبایل یا لپ تاپ به محل مورد نظر مراجعه می کند.

سرعت تعمیر موبایل در محل و تعمیر لپ تاپ در محل مشتری، نسبت به بردن موبایل و لپ تاپ به تعمیرگاه بالاتر بوده و دیگر نیازی به دور ماندن از لپ تاپ، موبایل و فضای مجازی وجود ندارد. کلیت روند تعمیر موبایل در تعمیرگاه با تعمیر موبایل در محل تفاوت چندانی ندارد و چه بسا مزیت ها و کیفیت آن از بردن به تعمیرگاه بیشتر باشد.

مزیت این امر در این است که تعمیرات زیر نظر خود مشتری صورت گرفته و امکان سرقت اطلاعات و قطعات سالم موبایل و لپ تاپ در آن وجود ندارد. هم چنین در این روش دیگر نیازی به حمل لپ تاپ  و لوازم جانبی آن تا محل تعمیر گاه نبوده و ازین حیث نیز برای مشتریان آسان و سودبخش می باشد.

تعمیر موبایل و لپ تاپ و قطعه های سخت افزاری آن ها، به مهارت های مخصوص خود وابسته است که تنها متخصصان مهندسی سخت افزار با بهره مندی از آن ها می توانند به تعمیرات موبایل و لپ تاپ بپردازند؛ لذا بهتر است سعی شود تعمیراتت سخت افزاری به هیچ وجه به دست غیر متخصصان نیفتد.

با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جهان و اهمیت رعایت بهداشت، تعمیر لپ تاپ در محل و تعمیر موبایل در محل، بدون نیاز به بردن آن ها به تعمیرگاه، طرفداران بیشتری پیدا کرد و نگرانی های مشتریان در خصوص بهداشت دستگاه خود را از بین برد.

دیجی بان با ارائه خدمات نوین تعمیر موبایل و لپ تاپ در محل، پذیرای مشتریان عزیز برای رفع اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از خدمات و ارتباط با کارشناسان با digibaan.ir/ در ارتباط باشید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 18:21

دزدگیر مغازه

نصب دزدگیر اماکن و کاهش سرقت

وظیفه سیستم های هشدار دهنده برقراری امنیت در محیط و هشدار ورود غیر مجاز به محل از طریق آژیر و شماره گیری اتوماتیک است. بر طبق آمار، دستبرد به محیط هایی که به دزدگیر اماکن ( دزدگیر مغازه ) و سنسور های تشخیص حرکت مجهز هستند خیلی کمتر از محیط هایی است که از هیچ سیستم هشدار دهنده ای استفاده نمیکنند. همه ما حداقل یک بار در عمر خود تجربه سرقت از وسایل خانه خود و یا اقوام و دوستان را تجربه کرده ایم. سارقین در بدو ورود به محیط سعی دارند در کوتاه ترین زمان به پول و اشیا قیمتی و جواهر آلات دسترسی پیدا کنند و اینجاست که نصب یک سیستم اعلام سرقت در محیط و قرار گیری سنسورهای تشخیص حرکت مقابل درب ها و پنجره ها تضمین کننده تشخیص ورود غیر مجاز و واکنش سریع طی یک پیام تلفنی و هشدار صوتی از طریق بلندگوها خواهد بود.

دوربین ثبت حوادث خودرو

دوربین خودرو، دوربینی مانند سایر دوربین‌ها است که دارای یک یا چند لنز برای ضبط تصاویر است. این دوربین‌ها با توجه به نوع، ساختار و کاربرد خود در قسمت‌های مختلفی از خودرو قابل نصب هستند. مالکان خودرو با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتی که از دوربین ثبت حوادث خودرو انتظار دارند، اقدام به خرید مدل‌های مختلف آن می‌کنند. تفاوت دوربین‌های خودرو، تنها در اندازه آن‌ها نیست؛ بلکه امکانات و کاربردهای آن‌ها نیز با هم تفاوت‌های چشم‌گیری دارد.

کاربرد دوربین ماشین

. دوربین ثبت وقایع خودرو هنگام رانندگی و جاده ای

. قابلیت استفاده برای دنده عقب

. استفاده از آن در داخل ماشین

. ثبت لحظات و وقایع در رفت و آمد ها مخصوصا در سفر

. جلوگیری از سرقت خودرو با دادن هشدار به صاحب خودرو

دستگاه UPS

سه مزیت مهم استفاده از یو پی اس

  • استمرار عملیات
  • حفاظت
  • برخط
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 0:54

امروزه ارتباط با سایر نقاط جهان در روزمره ی همه ی ما جایگاه مهمی دارد. استفاده از ابزار تکنولوژی برای برقراری این ارتباط، امری ضروری است. به همین سبب است که در قرن حاضر، با گسترش استفاده از ابزارآلات تکنولوژی نظیر موبایل، لپ تاپ، تبلت و دستگاه های دیگری که امکان اتصال به اینترنت و ارتباط با نقاط دور و نزدیک را دارند، رو به رو هستیم.

همراه با توسعه ی کاربرد این محصولات در زندگی عادی و کسب و کارهایی که به آن ها نیاز دارند، تعمیرات گوشی و لپ تاپ اهمیت ویژه ای پیدا می کند؛ چرا که هرچه بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، ریسک خرابی و اختلال آن ها نیز افزایش می یابد.

این اختلال در سیستم مشاغلی که با اینترنت و کامپیوتر در ارتباط هستند، تاثیر بیشتری دارد؛ زیرا عدم کارکرد صحیح سیستم و قطعی اینترنت، کسب و کاراین گروه از مشاغل را متوقف می کند. پس سرعت، کیفیت و هزینه تعمیرلپ تاپ وسیستم های نرم افزاری و سخت افزاری برای این شرکت ها بسیار مهم است.

بهتر است تعمیرات گوشی و لپ تاپ توسط کارشناسان مربوطه صورت گیرد، زیرا خود تعمیری یا تعمیرات گوشی و لپ تاپ توسط نابلدان، پیامدهای متعددی را در پی خواهد داشت. سرقت اطلاعات محرمانه یا قطعات سخت افزاری سالم گوشی یا لپ تاپ، آسیب وارد کردن به سایر بخش های گوشی یا لپ تاپ و عمیق تر کردن اختلال از جمله ی پبامدهایی است که در تعمیر توسط غیر متخصص ها ممکن است رخ دهد.

ممکن است هزینه تعمیر لپ تاپ و تعمیرات گوشی به دست مراکز تخصصی بیشتر از سایر تعمیرگاه ها باشد، اما اطمینان از اصل بودن قطعات و خدمات تعمیرات گوشی و لپ تاپ توسط این مراکز، اولویت بالاتری نسبت به هزینه آن دارد؛ زیرا در صورت رخ دادن سرقت قطعه یا عمیق شدن اختلال سیستم، خسارت وارده به گوشی و لپ تاپ هزینه بالاتری را در پی داشته و در مواردی حتی روند تعمیرات گوشی و لپ تاپ را غیر ممکن می سازد.

هم چنین هزینه تعمیر لپ تاپ قطعا از خرید لپ تاپ جدید کمتر است، و در صورت بروز اختلال در لپ تاپ، قطعا برآوردن هزینه تعمیر لپ تاپ از خریدن آن سهل تر است.

هزینه تعمیر لپ تاپ به نوع اختلال و قطعه ی آسیب دیده در ساختمان آن بستگی دارد. طبیعی است که اختلالات سطحی هزینه کمتری خواهند داشت؛ برعکس اگر اختلال پیش آمده عمیق باشد، به طوری که برای برطرف کردن آن به تعویض قطعه و زمان بیشتر نیاز باشد، هزینه تعمیر لپ تاپ نیز بیشتر خواهد بود؛ برای مثال آسیب دیدن و تعمیر مادر برد در لپ تاپ و موبایل سخت تر و پیچیده تر از تعمیر قسمت های دیگر است و هزینه بیشتری  نیز دارد. در هر صورت هزینه تعمیر لپ تاپ بعد از بررسی متخصص و عیب یابی تخصصی توسط وی تعیین می شود.

متخصصان دیجی بان با ارائه ی با کیفیت ترین خدمات در تعمیرات سخت افزار و نرم افزار های شبکه و مقرون به صرفه ترین هزینه ها، با 10 سال سابقه در حال فعالیت هستند. برای حل مشکلات خود با کارشناسان digibaan.ir/ در ارتباط باشید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 18:08

تعمیرات موبایل و سرویس وسایلی که ما را به جهان اطراف مرتبط می کنند و برطرف کننده ی نیاز های مجازی روز مره ی ما هستند، بسیار با اهمیت است. به طور میانگین انسان ها در 24 ساعت شبانه روز، حداقل 5 ساعت در حال استفاده از موبایل یا لپ تاپ یا دیگر وسایل ارتباطی هستند.

برای کسانی که به صورت مداوم در حال استفاده از لپ تاپ و موبایل هستند و با آن ها کار می کنند، بروز مشکل در دستگاهشان، منجر به ایجاد وقفه در کار و سر در گمی و کلافگی در آن ها می شود، به همین دلیل یافتن راهی کوتاه و سریع برای  سرویس و تعمیرات لپ تاپ و موبایل اهمیت جایگاه ویژه ای می یابد.

نشانه هایی هستند که در صورت بروز آن ها در موبایل یا لپ تاپ می توانید اقدام به تعمیر آن ها توسط متخصص نمایید. این نشانه ها مانند زنگ هشدار برای تعمیرات لپ تاپ و موبایل محسوب می شوند؛ بدین گونه که در صورت برخورد با آن ها باید هر چه سریع تر به فکر سرویس و تعمیرات موبایل و لپ تاپ خود باشید تا به مشکلی بزرگ تر و عمیق تر تبدیل نشوند. در این مقاله به اختصار به برخی از این نشانه ها می پردازیم.

یکی از بارز ترین علامت ها در اختلال عملکرد موبایل و لپ تاپ، شارژ نگه نداشتن آن هاست. در صورتی که موبایل یا لپ تاپ شما، زودتر از حد استاندارد شارژ خالی می کند، باید آن را به یک متخصص نشان دهید تا با بررسی راندمان باتری و تست عملکرد برد آن، برای تعمیرات موبایل و لپ تاپ تصمیم گیری کند.

هنگی مداوم و بالا نیامدن برنامه ها در موبایل و لپ تاپ، یکی دیگر از علائم بروز مشکل در دستگاه شماست که در صورت برخورد با آن، باید زودتر در صدد تعمیر آن برآیید تا این اختلال تبدیل به مشکلی عمیق و غیرقابل تعمیر نشود.

تعمیرات لپ تاپ و موبایل، به جهت حساسیت و پیچیدگی بالایی که در جداسازی و اتصال مجدد قطعات سخت افزاری آن وجود دارد، نیازمند متخصصی مسلط برقطعات سخت افزاری می باشد. جایابی و اتصال صحیح قطعات، مهارتی است که تنها از متخصصان این حوزه بر می آید. بنابراین در صورت مواجهه با اختلال و عملکرد پایین هر یک از بخش های لپ تاپ یا موبایل، لازم است دستگاه را به کارشناسی مسلط نشان دهید.

هم چنین برای انجام فرایند عیب یابی و تعمیرات موبایل و لپ تاپ و تست قطعات آن ها، به ابزار و تجهیزاتی نظیر ذره بین، پنس، ست پیچ گوشتی، منبع تغذیه، اشتاینر، دیباگر، هویه، هیتر، فیکسچر، بازکننده ی صفحه نمایش و ... نیاز است؛ که تنها متخصصان و کارشناسان با نحوه استفاده از آن ها آشنایی دارند؛ لذا مراجعه به متخصص در تعمیرات لپ تاپ و موبایل از این حیث نیز اهمیت ویژه ای دارد.

دیجی بان با ارئه ی خدمات با کیفیت و نوین در زمینه ی تعمیرات موبایل و لپ تاپ، برای بر طرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شما آماده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این خدمات، به digibaan.ir/ مراجعه نمایید.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 23 آذر 1399 ساعت: 17:36

ویژگی هایی که دو دوربین برند را متمایز کرده

دوربین شیائومی

چندین سال پیش استفاده از دوربین های تحت شبکه تنها به شرکت های بزرگ، کارخانه ها و مراکز مهم اداری منحصر می شد؛ اما همه ما این روزها این نوع دوربین ها را بیشتر از گذشته در سطح شهر می بینیم.

خوشبختانه از گذشته تا به امروز دوربین های مدار بسته نیز همانند سایر تجهیزات امنیتی دستخوش تغییرات زیادی شده اند و حالا شاهد حضور نوع هوشمند دوربین های امنیتی در بازار نیز هستیم.

چه ویژگی هایی دوربین های تحت شبکه شیائومی را متمایز می سازند؟

همانطور که گفته شد، این روزها نماد های زیادی به تولید دوربین های مدار بسته مشغول اند؛ اما ویژگی هایی در خصوص دوربین شیائومی وجود دارد که آن ها را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می سازد. در ادامه برخی از این ویژگی ها را به اختصار شرح خواهیم داد:

  • عملکرد هوشمند
  • قابل کنترل با گوشی موبایل
  • مقرون به صرفه بودن
  • سادگی نصب

دوربین هایلوک

پهنای باند ۲۶۵ کیفیت تصویر ۳ مگا پیکسل و Exir 2 است. در واقع هدف هایک ویژن از تولید دوربین های مدار بسته با قیمت ارزان تر این بود که بتواند وارد عرصه های رقابت جهانی با محصولات خود شود و به همین جهت است که تمامی ویژگی ها و خواص برند خود را در دوربین هایلوک گنجانده است. دوربین مدار بسته هایلوک توانسته یک محصول از برند هایک ویژن تولید کند که در سطح پایین و ارزان به فروش می رسد. ویژگی دیگری که برند هایلوک دارد این است که سازگار با بقیه برندها است و دلیل آن وجود کلید منو در همه ی مدل ها است.

این دوربین ها خیلی خاص هستند و دستگاه های سایر برند ها سازگاری فراوان دارد یعنی می توان آنها را به دستگاه های برندهای دیگر متصل نمود.

یکی دیگر از سازگاری و یا مزیت های دستگاه هایلوک این است که دستگاه های ضبط با دیگر دوربین ها کاملا سازگاری دارند و هیچ گاه دچار مشکل نمی شوند.

یکی دیگر از مزیت های این دستگاه این است با وجود اینکه شما خرید برند هایلوک را انجام میدهید اما با توجه به کارایی شما از این دستگاه کاملا پاسخگوی نیاز شماست.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 197 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 23:33

امروزه استفاده از تکنولوژی به یکی از اجزاء مهم زندگی هر کس تبدیل شده است. این گسترش استفاده از تکنولوژی و ابزارآلات فناوری، نیاز مراجعه به تعمیرگاه برای سرویس و تعمیر دستگاه های ارتباط با تکولوژی، نظیر تعمیر موبایل و تعمیر لپ تاپ را مهم تر و بیشتر کرده است.

برای تعمیر لپ تاپ و موبایل های هوشمند، متخصصان ابتدا با توجه به برند محصول و سیستم عامل آن و نیز بررسی قطعه ی نرم افزاری یا سخت افزاری آسیب دیده، سعی در عیب یابی آن می کنند و پس از تشخیص اختلال و تصمیم گیری درباره ی روش تعمیر موبایل و یا تعمیر لپ تاپ، به تعمیر دستگاه می پردازند.

در صورتی که قطعه ی آسیب دیده در محصول، امکان بازگشت و عملکرد مجدد نداشته باشد، تدبیر متخصص، تعویض قطعه خواهد بود؛ در این صورت بهتر است برای تعمیر موبایل خود به تعمیر گاهی مراجعه کنید که قابل اطمینان است و از قطعات دارای گارانتی و اورجینال برای تعمیر موبایل شما استفاده کند؛ هر چند که هزینه بالاتری داشته باشد.  زیرا استفاده از قطعه های فیک در تعمیر موبایل و تعمیر لپ تاپ و محصولات مشابه، در کوتاه مدت قابل استفاده است، اما در طدلانی مدت ممکن است به عمر مفید دستگاه شما آسیب وارد نماید.

در رابطه با تعمیر لپ تاپ بهتر است توجه داشته باشید که لپ تاپ ها بسته به برندی که دارند، باید هر چند وقت یکبار سرویس شوند. این دوره تناوب در برخی لپ تاپ ها ممکن است هر دو یا سه سال یکبار و در بعضی دیگر هر سال باشد. سرویس لپ تاپ توسط متخصص سخت افزار، از بروز مشکلات عمیق در لپ تاپتان جلوگیری می کند و در صورت بروز اختلال نیز، رفع کردن آن آسان تر خواهد بود. مشکلات عمیق، روند تعمیر لپ تاپ را پیچیده تر و سخت تر کرده و در مواردی تعمیر را غیر ممکن می سازد، اما نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا متخصصان ما در دیجی بان، آماده رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شما می باشند!

تعمیر لپ تاپ یکی از تخصص های مهم و کاربردی در رشته ی مهندسی سخت افزار به شمار می آید. متخصص تعمیر لپ تاپ، می بایست با سیستم های مختلف کمپانی های سازنده لپ تاپ آشنایی کافی داشته باشد و بداند که در صورت بروز اختلال در سیستم لپ تاپ، چه اقداماتی برای برطرف کردن آن باید انجام هد. علاوه براین آشنایی و تسلط بر قطعات و تجهیزات به کار رفته در ساختمان لپ تاپ، یکی دیگر از مهارت مورد نیاز مهندس سخت افزار می باشد؛ که این تسلط در باز کردن لپ تاپ و بررسی و تست سالم بودن قطعات آن، در تعمیر تخصصی لپ تاپ بسیار حائز اهمیت است. بنا براین بهتر است سعی کنید تعمیر موبایل و لپ تاپ خود را به افرادی که دانش تخصصی در این حوزه ندارند، نسپارید.

دیجی بان با سابقه 10 ساله در زمینه ی  تعمیر موبایل، تعمیر لپ تاپ و رفع مشکلات شما در زمینه فناوری اطلاعات، سعی در رسیدگی به مشکلات کامپیوتری شما دارد. برای رفع مشکلات خود با دیجی بان در ارتباط باشید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 212 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 19:49

خدمات تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر آنلاین لپ تاپ، بخشی از خدمات تعمیرات سخت افزار است که از طریق مشاوره و پرسش و پاسخ با کارشناسان و متخصصان انجام می گیرد. تعمیرات آنلاین موبایل و تعمیر آنلاین لپ تاپ دارای مزیت های متعددی برای مشتری ها می باشد.

گاهی دوست داریم با بخش های مختلف سخت افزاری موبایل و لپ تاپ بیشتر آشنا شویم یا اینکه چند روز بی گوشی ماندن موجب کلافگی مان می شود، و یا اطلاعاتی محرمانه در سیستم خود داریم که سپردن موبایل و لپ تاپ به تعمیر کار را برایمان سخت می کند؛ همه ی این ها در کنار عوامل دیگر اهمیت تعمیرات آنلاین موبایل و تعمیر آنلاین لپ تاپ را برایمان چند برابر می کند.

تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر آنلاین لپ تاپ، نخست با تشخیص علت اختلال به وجود آمده در سیستم شروع می شود. پس از تشخیص، در صورتی که مشکل موبایل یا لپ تاپ شما عمیق نباشد، متخصص تعمیر موبایل و لپ تاپ، راهکار های برطرف شدن اختلال را به شما توضیح می دهد و با انجام مراحل گفته شده، فرایند تعمیر پایان می یابد. در صورتی که مشکل به وجود آمده برای موبایل یا لپ تاپ شما عمیق بوده و نیازمند بررسی و تست قطعات توسط متخصص باشد، باید به مراکز تعمیرات موبایل آنلاین مراجعه کنید تا قطعه ی آسیب دیده، تعمیر یا تعویض شود.

از دیگر مزیت های تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر آنلاین لپ تاپ، می توان به ارائه ی خدمات به صورت 24 ساعته و عدم محدودیت در زمان ارسال پیام اشاره کرد. اغلب مراکزی که خدمات تعمیر سخت افزار آنلاین ارائه می دهند، دارای اپراتور های پرسش و پاسخ 24 ساعته هستند. این اپراتور ها در سایت، مشکلات مشتریان را در یافت کرده و برای متخصصین تعمیرات سخت افزار ارسال می کنند. متخصصان بعد از بررسی پیام با مشتریان از طریق تماس یا پیام ارتباط برقرار نموده و در جهت رفع اختلال، به آن ها کمک می کنند.

هم چنین سایت ها و کانال هایی در فضای مجازی به وجود آمده اند که با ایجاد فضای گروهی در اینترنت، امکان گپ و گفت کاربران با یکدیگر و متخصصان، در آن وجود دارد. با مراجعه به این سایت ها، می توانید با مشکلات احتمالی و راه حل های رفع این مشکلات در موبایل یا لپ تاپ خود آشنا شوید یا اختلال به وجود آمده برای دستگاه خود را با کاربران و متخصصان فعال در انجمن، در میان بگذارید.

 راه حل های پیشنهادی و مشاوره های متخصصان سخت افزاری در این سایت ها، نمونه ی دیگری از تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر آنلاین لپ تاپ است که می تواند در برطرف شدن اختلال به شما کمک کند. هم چنین فعالیت در این انجمن ها شما را با کسانی که قبلا با اختلالی مشابه مشکل شما مواجه شده اند و خدماتی که در تعمیر به آن ها کمک کرده است؛ آشنا می کند.

دیجی بان با بهره گیری از متخصصان تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر لپ تاپ آنلاین، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. برای رفع نیاز های سخت افزاری خود با دیجی بان در ارتباط باشید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 215 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 18:59

محصولات خاص

دوربین شیائومی

دوربین شیائومی یکی از محصولات پرفروش و پر طرفدار دوربین مارکت است . بیبی کم شیائومی ، از جمله محصولات شرکت شیائومی است که در دوربین مارکت نیز عرضه می شود . این محصول در محیط های کوچک قابل استفاده است و نامی که برای آن گذاشته شده در واقع مراقبت از کودکان را مورد هدف قرار داده است . شما می توانید با داشتن این دوربین شیائومی از اشخاصی که نیاز به مراقبت دارند مثل کودکان یا سالمندان ، از دور محافظت کنید . این دوربین بخصوص امکان مکالمه همزمان از دو طرف را نیز دارد .

دوربین خودرو

در بسیاری از تصادفات رانندگی، تا آمدن پلیس و رسیدگی به موضوع و یافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پیش آمده است؛ برای حل این مشکل و جلوگیری از نزاع و کشمکش  بین رانندگان، شرکت های مختلف دوربین خودرو تولید کرده اند. دوربین ماشین یا خودرو در هر قسمتی از ماشین قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقایع بعضی از این دوربین ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاویر را پخش می کنند. کاربرد دوربین برای ماشین ، از آنجایی که دارای لنزهای مختلفی است، قابلیت نصب بر اساس کاربرد های مختلف در قسمت های مختلف خودرو را دارد. دوربین وقایع خودرو انواعی دارد :

دوربین سیم کارتی خودرو: قابلیت اتصال به اینترنت دارد. ارسال در خواست کمک وGPS   از قابلیت های دیگر آن می باشد.

دوربین خودرو آینه ای: انواع مختلفی دارد و دارای نمایشگر است.

ردیاب خودرو

در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب خودرو در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد. ردیاب ها علاوه بر خودرو برای اشیاء و مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد. ردیاب های خودرو توسط ارتش ایالت متحده آمریکا برای جستوجوی خودروها در جنگ تولید شده است.

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 247 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 18:36

اگر قصد خرید کاغذ سنگی دارید، بهتر است با معایب و مزایای این نوع کاغذ ها بیشتر آشنا شوید تا بتوانید خریدی بهینه تجربه کنید. در این مقاله می خواهیم بیشتر درباره ی خرید کاغذ سنگی و معایب و مزایای استفاده از این کاغذ ها صحبت کنیم؛ تا اگر به دنبال خرید کاغذ سنگی هستید، در این امر شما را یاری کرده باشیم.

کاغذ های سنگی مزایای متعددی دارند که آن ها را از کاغذ های دیگر متمایز کرده است. از جمله مزیت های کاغذ سنگی که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد می توان به موارد ذیل اشاده کرد:

همانطور که می دانید، برای تولید کاغذ های سنگی به هیچ وجه از چوب درختان استفاده نمی شود و در تولید این نوع از کاغذ ها هیچ درختی قطع نشده و به طبیعت و محیط زیست کمترین آسیب وارد می شود. هم چنین در فرایند تولید کاغذ سنگی نسبت به کاغذ های سلولزی مصرف آب به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد؛ بنابراین استفاده از کاغذ سنگی برای صرفه جویی در مصرف آب نیز امری مهم و نیک به شمار می آید.

سطح پوشاننده ی کاغذ های سنگی در برابر عامل های خارجی تهدید کننده ی بافت کاغذ، نظیرآب، حشرات و گرد و غبار آسیب ناپذیر و مقاوم است. این استحکام در کاغذ های سنگی، محبوبیت این کاغذ ها در مشاغل مختلف را بالا برده است. هم چنین نفوذ نپذیری کاغذ سنگی در برابر حشرات کاربرد آن ها را در مصارف بهداشتی مانند دستمال های کاغذی نیز بهینه کرده است؛ زیرا در استفاده از دستمال های بهداشتی، جذب نشدن آلودگی ها اهمیت بالایی دارد.

از آن جا که کاغذ سنگی ها دارای PH نزدیک به 7 هستند و از لحاظ شیمیایی خنثی به شمار می آیند، با مرور زمان رنگ خود را از دست نمی دهند و عمر طولانی تری نسبت به کاغذ های درختی دارند. عمر مفید کاغذ های سنگی توسط محققان این حوزه بالغ بر 700 سال تخمین زده شده است. از این رو این کاغذ ها برای ثبت و ضبط اسناد مهم از کاغذ های سلولزی مناسب ترند.

استفاده از کاغذ تولید شده از سنگ به جای کاغذ هایی که از جنس سلولز هستند، در کنار مزایا و فوایدی که می تواند در حفظ محیط زیست داشته باشد، قطعا معایبی نیز دارند. یکی از اصلی ترین معایب کاغذ های سنگی این است که با افزایش دما، آسیب پذیری آن ها نیز بالا می رود؛ به گونه ای که این کاغذ ها در حرارت شکل خود را از دست می دهند. این نقصان در کاغذ سنگی سبب می شود که این کاغذ ها را نتوان برای امور چاپ و پرینت مورد استفاده قرار داد. هم چنین راندمان نوشتاری با استفاده از خودکار و مداد روی کاغذ های سنگی پایین تر از کاغذ های سلولزی است و برای نوشتار روزمره استفاده از کاغذ های معمولی سلولزی مناسب تر است.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان با ارائه ی کاغذ های سنگی با کیفیت بالا و بروزترین قیمت ها، آماده ی خدمت رسانی به خریداران عزیز می باشد. برای آگاهی از قیمت و خرید کاغذ سنگی می توانید با مراجعه به سایت آذرخش آدلی ایرانیان اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت: 17:51

دوربین مدار بسته هایلوک

یکی از جدیدترین و پرقدرت ترین برند های حال حاضر در دنیا که توسط کمپانی هایک ویژن به بازار عرضه شده است ، برند هایلوک می باشد . این برند نسبتا ارزان تر است برند های دیگر است و تنها اندکی فاصله کیفی با دوربین هایک ویژن دارد . دوربین مدار بسته هایلوک ، در دو سری آنالوگ و آی پی تولید می شود و تنوع زیادی نیز دارد.

دوربین مدار بسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن عمده ی فعالیت های خود را در کشور چین و در شهر هانگژو انجام می دهد و دفتر اصلی این شرک در این شهر می باشد . در سال 2001 و زمانی که این شرکت به بازار دوربین های مداربسته وارد شد بازار توسط برند های داهوا و اکسیز تسخیر شد بود . به همی دلیل این شرکت (هایک ویژن) عمده فعالیت خود را بر روی توسعه و تحقیق در حوزه محصولات مداربسته خود ادامه داد . با فعالیت های تحقیقاتی این شرکت توانست محصولات خود را تا حد بسیار زیادی گسترش داده و کیفیت آن ها را نسبت به همه رقبا افزایش دهد . این افزایش کیفیت باعث شد تا دوربین مدار بسته هایک ویژن محبوبیت زیادی را در میان مردم در سراسر جهان به دست آورده و درسال 2014  این برند به عنوان پرفروش ترین برند در میان همه تولید کنندگان دوربین های مداربسته معرفی گردد .

دوربین مدار بسته داهوا

کمپانی داهوا در سال 2002 کار خود را با تولید دستگاه های رکوردر آنالوگ 8 کانال در چین آغاز کرد و هم اکنون دارای سبک گسترده ای از کالاها مانند دوربین مدار بسته داهوا و محصولاتی امنیتی _ نظارتی است . داهوا در 95 کشور دنیا دارای نمایندگی فروش یا عاملیت پخش است. شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در زمینه توسعه  فناوری  های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در حیطه  سخت افزار و هم نرم افزار  بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 23:37

تعمیر گوشی در هنگام بروز مشکل برای همه ما دارای اهمیت بسیاری است؛ چرا که هر روز و در هر لجظه با آن سروکار داریم. حتی اگر شغلی مرتبط با اینترنت، لپ تاپ یا موبایل نداشته باشیم، باز هم برای رفع بسیاری از نیاز های روز مره  خود نظیر کارت به کارت، ثبت نام های مهم اینترنتی و شرکت در کلاس ها و جلسات مجازی (به ویژه در شرایط کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا)، نیازمند استفاده از گوشی موبایل و اینترنت هستیم؛ لذا هنگام ایجاد مشکل و اختلال برای گوشی موبایل، تعمیر گوشی اهمیت بسیار بالایی دارد.

تعمیر گوشی، تبلت و لپ تاپ پیچیدگی های مخصوص خود را دارد و بسته به قسمتی که دچار اختلال شده است، تخصص و مهارت متفاوتی را می طلبد. کارشناسان و مهندسان سخت افزار با گذراندن دوره های تخصصی تعمیر گوشی،تبلت و لپ تاپ، مهارت های مورد نیاز را فرا می گیرند و با کسب تجربه در این راستا، به ارائه ی خدمات به مشتریان می پردازند.

متخصص تعمیر لپ تاپ با تسلط بر مهارت های مورد نیاز، نظیر جداسازی و اتصال صحیح قطعه ی آسیب دیده، تعویض صحیح قطعه ی آسیب دیده در صورت لزوم، استفاده از تجهیزات و قطعات اورجینال و اصل در فرایند تعمیر، اقدامات لازم برای تعمیرات را انجام می دهد.

اولین کاری که متخصص تعمیر لپ تاپ باید آن را به درستی و دقیق انجام دهد، تست عملکرد قطعات نرم افزاری و سخت افزاری و دلیل یابی اختلال به وجود آمده، است. اگر تعمیر به دست افراد نابلد و غیرحرفه ای ها باشد یا در جریان عیب یابی محصول، اشتباهی صورت گیرد، تعمیر مسیر درستی را طی نکرده و ممکن است بخش های دیگر لپ تاپ هم با مشکل درگیر شوند؛ به همین دلیل است حساس ترین مرحله در تعمیر گوشی، تبلت و لپ تاپ، همین عیب یابی و تشخیص درست اختلال آن ها می باشد.

متخصص تعمیر لپ تاپ، با فراگیری دانش های تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری، با قطعات و تجهیزات ساختمان لپ تاپ آشنایی کافی پیدا می کند و با تست عملکرد قطعه های سخت افزاری و بخش های نرم افزاری لپ تاپ، به عیب یابی آن می پردازد. اگرعیب یابی لپ تاپ به درستی توسط متخصص تعمیر لپ تاپ انجام شود، گام های بعدی در جهت سرویس و تعمیر لپ تاپ، راحت تر و سریع تر پیموده خواهد شد.

بنابراین در صورت بروز اختلال در لپ تاپ یا کامپیوتر های شخصی، باید تعمیرات آن ها جدی گرفته شود. بهتر است سرویس و تعمیر لپ تاپ توسط متخصص تعمیر لپ تاپ انجام گیرد. خود تعمیری در لپ تاپ می تواند خسارت های زیادی از جمله خرابی عمیق و برگشت ناپذیری آن را در پی داشته باشد.

دیجی بان با سابقه ی 10 ساله، با ماهر ترین و مجرب ترین کارشناسان آماده است تا مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شما را برطرف کند؛ کافی است به سایت دیجی بان سر بزنید و فرم در خواست خود را برای کارشناسان ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به دیجی بان مراجعه نمایید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 16:54

کاغذ سنگی همان گونه که از نامش پیداست، کاغذی است که از سنگ تولید می شود. متریال اصلی سازنده کاغذ سنگی، پودر سنگ مرمر و پسماند های معادن سنگی که از جنس کربنات کلسیم هستند، می باشد. تولید کاغذ سنگی برای نخستین بار در کشور تایوانی مورد آزمایش قرار گرفت و نیز تولید انبوه آن برای اولین بار در کانادا به سرانجام رسید.

کاغذ سنگی بدون قطع درختان و تنها با استفاده از بافت سنگ ها تولید می شود؛ این در حالی است که برای تولید انبوه کاغذ سلولزی حتما باید درختان زیادی قطع شوند، جنگل های بسیاری در دنیا از بین بروند و طبیعت و محیط زیست بسیاری آسیب های دیگر را متحمل شوند.

با توجه به متفاوت بودن بافت های دو نوع کاغذ سنگی و سلولزی، خصوصیات و ویژگی های این کاغذ ها نیز کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و در واکنش با مواد، رفتارهای گوناگونی را از خود نشان می دهند.

برای مثال کاغذ سنگی در برابر پارگی مقاومت بیشتری از کاغذ سلولزی از خود نشان می دهد؛ یا کاغذ های سلولزی برای نوشتن مناسب ترند.

کارکرد های کاغذ سنگی با توجه به چگالی های مختلفی که دارند، متفاوت است. از کاغذ سنگی های با چگالی کمتر می توان برای بسته بندی های غذایی استفاده کرد. این دسته از کاغذ سنگی ها می توانند جایگزین مناسبی برای نایلون های پلاستیکی در طبیعت باشند؛ زیرا علاوه بر استقامت بالایی که دارند، زودتر از پلاستیک ها تجزیه شده و به چرخه ی طبیعی باز می گردند.

کاغذ سنگی با قرار گرفتن در گرما و دماهای بالا، شکل خود را از دست می دهد و نرم می شود. همین خصوصیت در کاغذ های سنگی سبب شده است تا آن ها زودتر از پلاستیک ها به چرخه ی طبیعت باز گردند. لازم به ذکر است از آن جا که کاغذ های سنگی در برابر پارگی مقاومت بالایی دارند و به راحتی خرد نمی شوند؛ بر خلاف کاغذ های سلولزی، قابلیت بازیافت ندارند و در شرایط عادی در طبیعت تجزیه نمی شوند؛ اما برای تجزیه آن ها کافی است آن ها را مقابل نور و دمای خورشید قرار داد تا با گذشت زمان و بدون صرف هزینه و انرژی، شکل محکم خود را از دست داده و نرم شوند. کاغذ سنگی نرم شده در کارخانه ها، به شکل های مختلف تغییر حالت داده و دوباره قابل استفاده می شود.

بنابراین کاغذ سنگی ها نسبت به مواد پلاستیکی زیست تخریب پذیرترند و بهتر است تا حد امکان جایگزین پلاستیک ها در روزمره باشند. لکن در حالت کلی مواد زیست تخریب پذیری به شمار نمی آیند و برای برگشتن به طبیعت باید در معرض نور خورشید و دمای بالا قرار گیرند تا به مرور زمان تجزیه شوند.

 چگالی های بالا تر در کاغذ های سنگی می توانند برای تولید مقوا و جعبه های محکم مورد استفاده قرار بگیرند. از این کاغذ سنگی ها هم چنین می توان برای کیسه های بسته بندی مصالح ساختمانی نظیر سیمان، که استحکام بالایی می طلبند، استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کاغذ سنگی و انواع آن می توانید به سایت شرکت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 16 آذر 1399 ساعت: 17:21

کاغذ سنگی نوعی کاغذ در صنعت است که از سنگ های معدنی (غالبا سنگ مرمر) تولید می شود.ماده ی خام تشکیل دهنده ی کاغذ سنگی، کلسیم کربنات می باشد. قیمت کاغذ سنگی با توجه به خواص و ویژگی های منحصر به فرد آن در صنعت، نسبت به کاغذ های سلولزی، بیشتر است. در ادامه به بخشی از این ویژگی ها می پردازیم.

از ویژگی های بارز کاغذ سنگی در تماس با آن می توان به سطح نرم آن اشاره کرد؛ که برخلاف کاغذ های سلولزی زبر و دانه دار نیستند.

کاغذ های سنگی برخلاف کاغذ های معمولی که بافت سلولزی دارند، در واکنش با آب (H2O) شکل خود را از دست نمی دهند و در برابر پارگی مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهند. این خصوصیت بسیار مهم در کاغذ سنگی، محبوبیت آن ها را در جامعه ی لوازم تحریرو کسانی که با کاغذ سرو کار دارند، بیشتر کرده است.

علاوه بر این در واکنش کاغذ سنگی با اکسیژن و فرایند سوختن، گازهای سمی گلخانه ای نظیر کربن دی اکسید نیز تولید نمی شود.

ضد آب بودن و عدم پارگی در کاغذ سنگی هم چنین منجر به افزایش کاربرد این کاغذ ها در بسته بندی هایی که نیاز به استحکام بالایی دارند، شده است. بسته بندی های غذایی و اقلامی نظیرمیوه و سبزی و نیز بسته بندی های دارویی با استفاده از کاغذ سنگی ها، در این زمره قرار دارند. هم چنین بسته بندی با کاغذ های سنگی به جای کاغذ های سلولزی و نایلون های پلاستیکی، برای حفاظت از طبیعت و محیط زیست بسیار بهینه و مسمر ثمر هستند.

کاغذ های سنگی دارای خاصیت اسیدی یا بازی نیستند و PH خنثی دارند؛ هم چنین چگالی کاغذ سنگی بالاتر از چگالی کاغذ های معمولی است.

در کنار ویژگی های گفته شده، لازم به ذکر است که سرعت تولید کاغذ سنگی نسبت به کاغذ هایی که بافت سلولزی دارند، پایین تر است و زمان بیشتری برای تولید کاغذ سنگی نیاز است. به علاوه هزینه ی مورد نیاز برای تولید کاغذ سنگی، نسبت به سایر انواع کاغذ، بالاتر است و برای تهیه ی مواد اولیه ی مورد نیاز برای تولید آن، بودجه ی بیشتری نیاز است؛ یکی از دلایل مطرح در بالا بودن قیمت کاغذ سنگی نسبت به سایر کاغذ ها همین موضوع می باشد.

 بالا بودن قیمت کاغذ سنگی در صنعت باعث شده است تا علی رغم ویژگی های منحصر به فرد شمرده شده، مخاطبان کمتری در بازار به سوی این کاغذها رفته و آن چنان که باید مورد توجه قرار نگیرند؛ اما دوست داران طبیعت و محیط زیست همواره در تلاش اند تا کارخانه داران و استفاده کنندگان از کاغذ را با کاعذ های سنگی آشنا کنند، و در کاهش دادن قطع درختان جنگل ها و حفظ محیط زیست، نقشی حائز اهمیت را ایفا کنند.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان با ارائه سنگ های کاغذی مرغوب و با کیفیت به مشتریان خود، سعی در حفظ طبیعت و محیط زیست دارد. برای آگاهی از قیمت کاغذ سنگی مرغوب و با کیفیت می توانید به سایت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 204 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 21:24

دوربین مدار بسته لامپی

دوربین مدار بسته لامپی

دوربین لامپی از جمله پرفروش ترین دوربین های مدار بسته در سال های اخیر بوده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دوربین مارکت، همانطور که از نام دوربین پیدا است دوربین لامپی، شکلی مشابه لامپ های حبابی دارد، که البته به دلیل شباهت دوربین به چشم ماهی به آن دوربین fish eye هم گفته می شود.

این دوربین ها بیشتر در مکان هایی که لازم نمی دانند دوربین در آن دیده شود و از دید عموم خارج باشد، کاربرد دارد مثل ادارات، حراست، زندان ها و امثال این موارد زیرا شکل لامپی آن توجه کسی را جلب نمی کند.

دیده نشدن دوربین و پوشش لامپی آن موجب شده که به نوعی دوربین جاسوسی نیز محسوب شود. این دوربین انواع مختلف با کیفیت های متفاوتی دارد، اما با گزینش این دوربین ها می توان آن را به سه دسته تقسیم کرد دسته اول دوربین لامپی بیسیم، دسته دوم دوربین لامپی سیم کارت خور و در آخر دسته سوم دوربین دید در شب لامپی.

ویژگی های دوربین لامپی

· قابلیت  اتصال به اینترنت و hotspot از طریق تلفن همراه

· نیازی به تجهیزات و اتصال به دستگاه ندارد

· با کیفیت های مختلفی ضبط می کند

· امکان ضبط صدا، شنود و مکالمه

· امکان تغییر حافظه دوربین

· تصاویر به صورت ۳۶۰ درجه ضبط می شوند

· قابلیت ضبط بر روی کارت SD

· مناسب برای سالنی حدودا ۸۰ متری است

· نصب راحتی دارد و کافی است مانند لامپ در موقعیت خود نصب گردد

· دارای حدودا سه عدد LED برای روشنایی محیط

https://cdn.isna.ir/d/2020/09/28/4/61743688.jpg

مزایای دوربین لامپی

. نصب راحت دوربین، بدون  نیاز به تخصص

. قیمت نسبتا ارزان تر و عدم نیاز به تجهیزات

. نظارت کامل

. ضبط صدا و تصویر همزمان

. کارت حافظه قابل تغییر است

. دارای مدل بیسیم و سیم کارتی

. درای لنز ۳۶۰ درجه

. دارای اپلیکیشن موبایل برای پشتیبانی تصاویر دوربین و بدون آیپی استاتیک

. نصب بدون سیم کشی

. نیاز به دستگاه رکوردر ندارد

. دوربین هایی که مجهز به حالت AP باشند، مناسب تر هستند

. قیمت دوربین مدار بسته لامپی، به نسب دوربین های بیسیم ارزان تر است ولی قابلیت همان دوربین ها را دارد.

*بهترین دوربین مدار بسته لامپی، دوربینی با کیفیت FULL HD ، حافظه ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت و  دید ۳۶۰ درجه است.

معایب دوربین مدار بسته لامپی

ایراداتی ک می توان از این دوربین مدار بسته گرفت دقت نداشتن در جزئیات است که دلیل آن دید ۳۶۰ درجه یا پانورما می باشد، عدم کاربرد در فضای باز و عدم توانایی نگهداری تصویر در مدت طولانی هم دیگر ایرادات دوربین لامپی است.

وجود امواج در این دوربین و البته دیگر دوربین ها برای سلامتی توصیه نمی شود. در برخورد با آب یا آفتاب هم امکان خرابی دوربین وجود دارد.

https://cdn.isna.ir/d/2020/09/28/4/61743685.jpg

انواع دوربین لامپی

۱. دوربین لامپی بیسیم:

گیرنده دوربین بیسیم لامپی شبکه اینترنت یا وای فای است که می توان آن را به گوشی تلفن همراه متصل کرد و به دلیل اتصال به اینترنت کیفیت این دوربین ها بالاست.

۲. دوربین لامپی سیم کارتی:

این دوربین نیازی به دستگاه وای فای ندارد و با قرار گرفتن سیم کارت در آن به اینترنت متصل می شود. بعضی از دوربین های لامپی رم و کارت حافظه هم می خورند.

۳. دوربین لامپی دید در شب:

برای استفاده در محیط و فضای کوچک بهترین انتخاب است و به دلیل داشتن امواج رادیویی، امکان دید در شب برای این دوربین وجود دارد.

نرم افزارهای موجود برای دریافت اطلاعات دوربین لامپی

دوربین مدار بسته لامپی، طوری تنظیم شده که به راحتی نصب می گردد و نیاز به تیم متخصص برای نصب ندارد. شما می توانید پس از نصب دوربین در محل مورد نظر با دانلود اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود، به صورت آنلاین بر محیط، نظارت داشته باشید.

. ICSEE

. V۳۸۰(V۳۸۰S)

. VR CAM

نرم افزار V۳۸۰ به مشتریان و کاربران توصیه می شود زیرا رابطی کاربردی تر و پشتیبانی قوی تری دارد.

بهتر است قبل از خرید دوربین بدانید

. دوربین را برای چه کاری می خواهید؟

. برای نظارت بر افراد یا نظارت بر وسایل نقلیه یا نظارت بر کالاهای فروشگاه خود دوربین می خواهید؟

. آیا این فضا داخلی است؟ یا خارجی؟

. آیا می خواهید انتقال تصویرتان اینترنتی باشد؟

. به چه تعداد دوربین نیاز دارید؟ آیا موقعیت شما امکان نصب چند دوربین را دارد؟ یا یک دوربین کافی است؟

. از قیمت دوربین مدار بسته در بازار مطلع اید؟ بودجه شما برای خرید دوربین چقدر است؟

. شرکت معتبر دوربین مورد نیاز خود را یافته اید؟

. از اصل یا تقلبی بودن دوربین سررشته اید؟

. مشاوری را میشناسید که بتواند شما را راهنمایی کند؟

. محصولی که میخواهید آن را خریداری کنید، گارانتی دارد؟

. اگر قیمت دوربین  مدار بسته شما پایین بود، از تقلبی یا اصل بودن آن مطمئن شوید.

نصب و قیمت دوربین مدار بسته لامپی

نصب این دوربین نیاز به تخصص ندارد و برای اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با بخش پشتیبانی شرکت دوربین مارکت تماس گرفته و همچنین برای آگاهی بیشتر از قیمت دوربین مداربسته و مدل محصولات و کاربرد آن ها، به سایت دوربین مارکت مراجعه بفرمایید. شرکت دوربین مارکت آماده برای خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

منبع : ایسنا

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 200 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 18:30

ردیاب خودرو و راهنمای خرید آن

ردیاب خودرو دوربین مارکت

به دلیل افزایش آمار سرقت در طول زمان ، مخصوصا سرقت خودرو بسیاری از کمپانی های تولید ابزار های امنیتی و نظارتی ، ردیاب خودرو یا دزدگیر هایی مخصوص خودرو ساخته اند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دوربین مارکت،  ردیاب خودرو چیست؟ چگونه کار می کند؟ در چه قسمتی از ماشین کاربرد دارد؟ پاسخ این سوالات در متن زیر یافت می شود.

پس این متن را با دقت بخوانید تا اگر قصد خرید ردیاب ماشین دارید کار شما را آسان تر کند. با توجه به تاریخچه موجود از اولین ردیاب های خودرو، این وسیله ابتدا ابزاری جنگی بوده و برای ردیابی خودرو های جنگی استفاده شده است.

ردیاب خودرو چیست ؟

ردیاب یا جی پی اس خودرو وسیله ای است که از موقعیت یاب جهانی برای یافتن مکان مورد نظر در آن استفاده می شود و ماهواره هایی که در مدار زمین قرار دارند موقعیت مورد نظر را به جی پی اس انتقال می دهند؛ این پیغام بوسیله جی پی اس به ردیاب می رسد و موقعیت خودروی شما مشخص می گردد.

بسیاری افراد تنها برای یافتن مکان ماشین سرقت شده از ردیاب استفاده نمی کنند بلکه می خواهند فردی را دنبال کنند و موقعیت شخص را ردیابی کنند. در بسیاری از فیلم های پلیسی دیده ایم که از ردیاب خودرو برای دنبال کردن سارقین استفاده می شود.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید بسیاری از تولیدکنندگان خودرو، جی پی اس را در خودرو نصب می کنند و نیازی به خرید جداگانه جی پی اس نیست.

ابتدا باید هدفتان از خرید ردیاب را مشخص کنید و بدانید دقیقا برای چه کاری ردیاب خودرو می خواهید.

جی پی اس خودرو

انواع ردیاب خودرو

. ردیاب متصل به برق: این ردیاب ها در صورت اتصال به برق ماشین کار می کنند و منبع تغذیه آن ها برق ماشین است .

. ردیاب همراه با باتری: ردیاب هایی که نیازی به سیم کشی ندارند با باتری کار می کنند و تنها برای شارژ مجدد نیاز به برق دارند.

 ویژگی های جی پی اس خودرو

. دریاب خودرو را می توان در هر قسمتی از ماشین نصب کرد. ( جایی که بتوان آن را به برق متصل کرد )

. ردیاب های خودرو قابلیت اتصال به اینترنت دارند.

. بعضی  از ردیاب ها سیم کارت خور هستند و استفاده از هر سیم کارتی در آنها مجاز است.

. علاوه بر خودرو ردیاب ها در هر شرایط دیگری نیز قابل نصب هستند.

. ردیاب خودرو سرعت ماشین را کنترل می کند و در صورت افزایش سرعت بیش از حد مجاز به شما هشدار می دهد.

. با داشتن سنسور دما، دمای خودرو را مدیریت و کنترل می کند.

. بعضی ردیاب ها امکان خاموش کردن خودرو از راه دور دارند و می توان با ارسال پیامک به ردیاب خودرو، ماشین را خاموش کرد.

. می توان برای خودرو بوسیله ردیاب محدوده ای را مشخص کرد تا از آن حد پیش تر نرود.

. در ردیاب ماشین امکان اتصال سنسورهای مختلف وجود دارد.

. معمولا ردیاب خودرو را در سقف ماشین، داخل درب ماشین یا داشبورد قرار می گیرد.

اندازه و ابعادی مثل گوشی تلفن همراه دارد.

. بعضی از ردیاب های خودرو ضد آب هستند.

. امکان کنترل جی پی اس خودرو از طریق تلفن همراه برای شما وجود دارد و می توان محل خودرو را از طریق گوشی ردیابی کرد.

کاربرد ردیاب های ماشین

. حمل و نقل و مدیریت

. پلیس و نیروی انتظامی

. استفاده شخصی

. سرویس های حمل و نقل

. وسایل نقلیه ( تاکسی ، اتوبوس ، ... )

. کشتی های مسافربری

ردیاب ماشین

در چه صورت ردیاب خودرو به شما هشدار می دهد؟

. در صورت باز شدن در های قفل

. در صورت جدا شدن ردیاب از خودرو

. سرعت بیش از حد تعیین شده

. ورود به مکان های غیر مجاز

. اگر باتری رو به اتمام باشد

. حرکت ماشین

. تصادف

. صدای آژیر خودرو

خرید ردیاب خودرو

ردیاب خودرو را می توان از فروشگاه های لوازم جانبی خودرو تهیه کرد اما بعضی فروشگاه های محصولاتی امنیتی و نظارتی هم ردیاب خودرو عرضه می کنند.

 گاهی هم در صورت داشتن حضور فیزیکی می توان خرید را به صورتی آنلاین یا تلفنی انجام داد ولی بسیاری افراد برای اعتماد به فروشگاه های اینترنتی نیاز به تجربه خرید آنلاین و زمان بیشتری دارند و اعتماد نمی کنند.

اما راه های بسیاری برای اعتماد به این فروشگاه ها وجود دارددوربین مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید دوربین مدار بسته و ابزارهای امنیتی در ایران است که با بدست آوردن اعتماد مشتریان خود در فروش اینترنتی تولنسته بالاترین جایگاه را بدست آورد.

در فروشگاه دوربین مارکت برای مشتریان تنوع قیمت بالایی وجود دارد و در حق انتخاب آزاد هستید. بسیاری از افراد نمی داند ردیاب خارجی بهتر است یا ایرانی اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت ردیاب ها مربوط به برند آن ها نیست و ایران در بسیاری از بخش های تولید پیشرفت زیادی داشته است.

منبع : ایسنا

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 196 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 18:21

کدام برند دوربین مداربسته می‌تواند نیاز هایتان را برطرف کند؟!

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین داهوا یکی از اجزای سیستم‌های امنیتی است که امنیت کامل یک محیط سربسته را تضمین کند. محصولات این کمپانی که بیش از 15 سال سابقه دارد، با نام دوربین و دوربین مدار بسته داهوا به فروش می‌رسد و بدنیست بدانید که این مدل در بین سایر دوربین‌های مدار بسته باکیفیت جهان، عملکرد ایده‌آلی دارد. رزولوشن بالا، حساسیت کم نسبت به نور و میزان دید در شب، از جمله مشخصه‌های جذاب و سوپر حرفه‌ای دوربین داهوا می‌باشد که تمامی نیازهای مجموعه‌های امنیتی و تجاری را برطرف کرده است. با بررسی مجموعه‌ای از نکات در حین خرید دوربین مدار بسته، می‌توانید سرعت عمل خود را در انتخاب مدل‌های متعدد این نوع برند افزایش بدهید.

تمایز دوربین مدار بسته داهوا با محصولات امنیتی سایر برندها چیست؟

شرکت داهوا در سال 2015 با ارائه‌ی دوربین در سراسر دنیا، رتبه دوم شرکت‌های ارائه دهنده محصولات و خدمات نظارت تصویری را از آن خود کرد؛ البته که این آمار بر طبق میزان کل سهم درآمد فروش محصولات تصویری در دنیا بدست آمده است. این برند در سال 2001 افتتاح شد و محصولات امنیتی پیشرفته‌ی خود را روز به ‌روز ارتقاء داده است. HDCVI یا همان رابط گرافیکی بالا که در انواع دوربین‌ مدار بسته برند داهوا وجود دارد، اولین تمایز بزرگ محصولات امنیتی این برند با محصولات سایر برندهای هم رده است.

رابط گرافیکی بالا در بحث تخصصی و پیشرفته‌ی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته به معنای ضبط تصاویر HD از یک محیط می‌باشد و خب هر چه وضوح تصاویر HD بیشتر باشد، قدرت انتقال تصاویر به حافظه‌ی دوربین مدار بسته بیشتر است. به طوری که این انتقال تصاویر در کمترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد و لحظه به لحظه می‌توانید محیط مورد نظر خودتان را رصد کنید. البته که دوربینهای این کمپانی دارای هارد با ظرفیت مناسبی نیز هستند و ساعات متوالی زیادی، قابلیت فیلمبرداری و ثبت وقایع محیط را دارند.

همه چیز درباره دوربین داهوا

قبل از هرچیز، این را باید به شما بگوییم که این کمپانی دارای شرکتهای تابعه‌ی زیادی در نقاط متعدد دنیا می‌باشد. یکی از این شرکت‌های تابعه در ناحیه آسیا، متعلق به کمپانی داهوا است که تامین عمده‌ی سیستم‌های نظارتی کشورهای آسیایی را برعهده‌ دارد. به همین خاطر، دوربین این کمپانی در زمره‌ی سیستم‌های تصویری امنیتی نیست که نایاب باشد و مجبور باشید ماه‌ها به دنبال قطعات یک دوربین مدار بسته داهوا باشید که پاسخگوی نیازهایتان باشد.

 

دوربین های این شرکت از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار است و قطعاَ تنوع بالای دوربین مدار بسته داهوا را مدیون پیشرفت مستمر و توقف ناپذیر این کمپانی هستیم. وجود لنز ثابت و متحرک در دوربین‌های داهوا، این قابلیت را فراهم کرده تا زاویه دید این دوربین حتی در شب و زمان‌هایی که محیط کاملا تاریک است، بسیار زیادتر از حالت معمول خود باشد.

در حقیقت، لنز متحرک باعث شده که زاویه دید این دوربین مدار بسته بیشتر از حالت عادی و نرمال باشد. البته قابلیت‌های متعدد دیگری هم در دوربین مدار بسته این برند وجود دارد که بسته به نوع و مدل آن، متفاوت است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی یک نمونه از مدل‌های دوربین داهوا می‌پردازیم که کمک بسیاری به شما می‌کند تا به راحتی دوربین مورد نظر خودتان را برگزینید.

مشخصات فنی دوربین مدار بسته مدل  Dahua DH-PSDW5231S-B120   

مدل Dahua DH-PSDW5231S-B120 مجهز به دو نوع لنز ثابت و متحرک است. این دوربین مدار بسته به شبکه متصل می‌شود و شما می‌توانید طبق IP اختصاصی، آن را تنظیم کنید. قابلیت مذکور به شما کمک می‌کند تا به راحتی به پنل تنظیمات این نوع دوربین دسترسی داشته باشید و از راه دور هم بتوانید محیط را کنترل نمایید. پس از نوع لنزهای این نوع دوربین به بررسی رزولوشن هر کدام از لنزها خواهیم پرداخت. رزولوشن لنز پانوراما و رزولوشن لنز دوم یا همان PTZ به ترتیب، 1920* 1080 و  2 مگاپیکسل است. قابلیت‌هایی نظیر BLC، HLC، DWDR باعث می‌شود تا دوربین Dahua در مناطق نیمه روشن و کاملا تیره، تصاویر یک محیط را به طور کامل پوشش بدهد.

  • بررسی جنس بدنه و مدت عمر مفید آن

با بررسی بدنه مدل Dahua DH-PSDW5231S-B120 متوجه خواهید شد که جنس بدنه آن، فلزی است و به همین خاطر، ماندگاری بالایی دارد. عمر مفید دوربین مدار بسته برند داهوا حداقل تا 5 سال و حداکثر تا 20 سال است. لذا، ارزش نهایی دوربین مدار بسته این برند خیلی بیشتر از آن هزینه‌ای است که شما در فروشگاه‌های اینترنتی می‌پردازید.

  • قابلیت ضبط جداگانه اطلاعات تصاویر و ذخیره آن‌ها در یک حافظه‌ی مستقل
     

بعضی دوربین‌های مدار بسته همانند این مدل دارای قابلیت ضبط جداگانه هستند. به طوری که به هنگام ضبط تصاویر، اطلاعات در حافظه‌ی جداگانه‌ای ذخیره می‌شود. به همین خاطر، حتی زمانی که دوربین مدار بسته دچار اختلالاتی شود، این اطلاعات در یک حافظه‌ی جداگانه ذخیره خواهد شد و هیچ لطمه‌ای به آن‌ها وارد نخواهد شد.

  • قابلیت Power over Etheet

قابلیت Power over Etheet یا همان قابلیت PoE در دوربینهای این برند مشاهده می‌شود. قابلیت مذکور به خریداران و تهیه کنندگان، این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دو کابل بتوانند اتصال شبکه و برق دوربین مدار بسته را از این طریق ممکن کنند. تکنولوژی PoE باعث می‌شود که انعطاف پذیری دستگاه‌های تحت شبکه افزایش یابد و ایمنی آن‌ها از تضمین شود. صرفه جویی در هزینه‌ها را می‌توان در زیر مجموعه‌ی مزیت‌های دوربین Dahua قرار داد؛ چرا که این مدل دوربین برای اتصال به شبکه و برق نیاز به کابل ندارد و نیروی انسانی نیز لازم نیست که برای نصب و تعبیه‌ی آن به محل مورد نظر مراجعه کنند. به همین خاطر است که می‌توان گفت قابلیت PoE دوربین مدار بسته این شرکت توانسته باعث کاهش هزینه‌های نصب و نگهداری آن شود.

خرید مدل‌های حرفه‌ای دوربین مدار بسته از دوربین مارکت

دوربین مارکت (doorbinmarket.com) جز آن دسته از فروشگاه‌های اینترنتی است که همه‌ی اقلام حفاظتی و امنیتی آن دارای کیفیت بالایی هستند. علاوه بر کیفیت، قیمت مناسب و به‌صرفه سیستم‌های تصویری در دوربین مارکت، از همه لحاظ مناسب افراد یا مجموعه‌های تولیدی و اداری می‌باشد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 225 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 8:43